Na veškeré zboží poskytujeme záruční i pozáruční servis.
Záruční servis
Reklamace je nutné na základě "Zákona na ochranu spotřebitele" uplatnit v záruční době s řádně vyplněným záručním listem a vztahuje se na zboží, jež bylo zakoupeno u firmy Hippo Foto. Hippo Foto hradí pojištění, balné a přepravní náklady do autorizovaného servisního střediska. Pomocí SMS příp. telefonicky Vás budeme informovat o tom, že byla oprava ukončena a že si můžete přístroj u nás v prodejně vyzvednout.
Pozáruční servis
U přístrojů, na které se již záruka nevztahuje, provádíme opravy naším technikem příp. zajistíme dopravu do autorizovaného servisu a zákazníka budeme informovat o předpokládané ceně za opravu. Pomocí SMS příp. telefonicky Vás budeme informovat o tom, že byla oprava ukončena a že si můžete přístroj u nás v prodejně vyzvednout. U neuplatněných pozáručních oprav a neuznaných záručních oprav je účtován paušální poplatek za identifikaci závady dle ceníku autorizovaného servisu (cca 400-800,-Kč). U pozáručních oprav a neuznaných záručních oprav je účtován paušální poplatek za zajištění opravy (balné, poštovné, pojištění) ve výši 200,-Kč.